AllForTeam Support

Rešavajte probleme brzo i efikasno

Platforma omogućava svim odeljenjima podrške jednostavno i efikasno vođenje komunikacije i rešavanje zahteva klijenata. Na jednom mestu primajte zahteve, reklamacije i tehničke probleme, jednostavno raspoređujte zahteve među odgovarajuća odeljenja, prateći vreme i uspešnost rešavanja zahteva.

Prednosti

Sve na jednom mestu

Pri svakom podnetom zahtevu, molbi ili reklamaciji, možete beležiti utrošeno vreme. Tako imate jasnu sliku, koliko vremena vam je bilo potrebno da rešite određenu stvar. Pored toga, imate uvid i u istoriju i uspešnost rešavanja zahteva.

Svaki primljen zahtev se prikazuje kao aktivan i čeka dodelu. Samo jednim klikom možete odabrati odgovarajuću osobu, koja je najprimernija za rešavanje zahteva. Dodeljena osoba dobija obaveštenje o dodeljenom zadatku i prihvata ili odbija zadatak.

Osim podrške strankama i partnerima, platforma AllForTeam može rešavati i razne druge probleme. Imajte jednostavan pregled nad svojim zaposlenima, njihovim utrošenim radnim satima na projektima, kao i dolaskom i odlaskom sa radnog mesta. AllForTeam je sveobuhvatno rešenje, koje je potpuno povezano sa sistemom Dynamics 365 Business Central.

Rešenje AllForTeam je potpuno povezano sa sistemom Microsoft Dynamics 365 Business Central, odakle crpi ključne podatke. Povezanost je takođe moguća i sa rešenjem AllForTeam, što vam omogućava da na jednom mestu imate podatke o vremenu utrošenom na određenom projektu i podatke o prisustvu zaposlenih.

Želite saznati više?

Prijavite se za besplatnu konsultaciju.
Prijavite se

Rešitve

Sorodni produkti