Bezpapirno poslovanje - bizBox

Okruženje za bezpapirno poslovanje, koje podržava izdavanje i razmenu eRačuna u Adriatic regiji i EU.

Savremeno ePoslovanje u oblaku, omogućava vam elektronsko skladištenje, digitalizaciju računa i druge napredna rešenja za povezivanje vaših partnera u procesu razmene podataka i dokumenata putem bizBox platforme. Osigurajte automatizovanu i sigurnu eRazmenu - EDI B2B sa vašim kupcima, dobavljačima i državnim organima, kako u zemlji tako i u inostranstvu. Kvalitet, zakonska usklađenost i prilagodljivost su karakteristike bizBox platforme, koja vam omogućava savremeno poslovanje.

Prednosti

Prilagođeno rešenje za vaše ePoslovanje

Platforma bizBox pruža jedinstveni interfejs i usluge za pristup širokom spektru funkcija, koje se zakonski usklađeno obavljaju u bezpapirnom poslovanju u oblaku. Usluge bizBox-a su prilagođene da podrže specifične procese, kao što su eNaručivanje i Logistika, ali se takođe mogu koristiti samostalno (npr. eHramba.si i eRazmena).

Sigurni elektronski putevi osiguravaju verodostojnu razmenu poslovnih dokumenata i izvođenje različitih B2B procesa.

Ujednačeno upravljajte ovlašćenjima i zajedničkim prijavljivanjem na različite usluge bizBox platforme. Svojstva i prava se posebno vode za korisnike i preduzeća.

Obezbeđene su usluge i okruženja za sprovođenje i upravljanje B2B procesima i aktivnostima između preduzeća (naručivanje, računi, logistika i dostava, itd.).

 Platforma bizBox nudi širok spektar naprednih alatki, koje obezbeđuju zakonsku usklađenost, optimizaciju procesa i služe kao ulazna tačka za bezpapirno poslovanje.

Potpuno okruženje za bezpapirno poslovanje

eRačuni

eRačun je formalni strukturirani elektronski dokument, izdat u skladu sa standardima i nacionalnim preporukama, dostavljen zakonski usklađen putem sigurnih elektronskih puteva. Da biste pojednostavili poslovanje sa eRačunima, bizBox nudi rešenja i usluge za pripremu, izdavanje, skladištenje i razmenu eRačuna. BizBox podržava izdavanje i razmenu eRačuna u Sloveniji i celoj EU.

eNaručivanje

bizBox usluge obezbeđuju eRazmenu eNarudžbenica, eDostavnica, eRačuna i drugih standardizovanih EDI eDokumenata u procesu digitalizovanog postupka nabavke i isporuke robe, između partnera u različitim sektorima (trgovina, distribucija, proizvodnja, HoReCa, e-prodavnica, itd.). bizBox vam omogućava brz i jednostavan prelazak na EDI postupak naručivanja sa domaćim ili stranim poslovnim partnerima, koji zahtevaju automatizovan način ePoslovanja putem EDI-ja.

eSkladištenje

eSkladištenje je odlično rešenje, za one koji žele sigurno čuvanje poslovne dokumentacije. eSkladištenje je sertifikovan zakonski usklađen repozitorijum eDokumenata, koji omogućava centralizovano verodostojno elektronsko skladištenje svih vaših sadržaja u elektronskom formatu. Svi elektronski dokumenti se čuvaju na jednom mestu, a do njih možete pristupiti u bilo koje vreme, putem vaših postojećih aplikacija, preko weba ili mobilno.

eImenik

bizBox eImenik omogućava pregled osnovnih informacija o organizacijama, koje su uključene u bizBox okruženje i povezane mreže. Pretraga je moguća po nazivu ili poreskom broju. Ako je partner već u bizBox eImeniku, prikazuju se informacije o nazivu, poreskom broju, mreži i mogućnostima primanja i slanja eDokumenata putem bizBox mreže. eImenik takođe uključuje pregled primalaca eRačuna iz okruženja javne uprave Slovenije (UJPnet) i obveznika javnih nabavki Hrvatske (FINA) i Srbije (eFAKTURA).

V nekaj korakih do avtomatiziranega prejema in pošiljanja eRačunov

Rešitve

Sorodni produkti