Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Otkrijte sveobuhvatnu podršku za svoje klijente

Komunicirajte sa klijentima brzo i efikasno putem virtualnog agenta, koji omogućava brzo rešavanje lakših problema, dok se vaši agenti posvećuju kompleksnijim. Upravljajte komunikacijom na svim kanalima istovremeno i obezbedite trenutnu podršku klijentima.

Prednosti

Osnažite svoj tim s multikanalnim alatom

Jedinstvena kontrolna tabla omogućava jednostavnu komunikaciju sa klijentima putem bilo kog kanala. Bilo da je to SMS, čet, Facebook čet, WhatsApp ili telefonski poziv, sve je to objedinjeno u jednom pogledu, koji omogućava agentu brže rešavanje nastalih problema.

Integrirana umetna inteligenca vam pomaga pri reševanju težav s predlaganimi članki in podobnimi že rešenimi težavami ter tako omogoča hitrejše obravnavanje problemov.

Analizirajte rad kontaktnih centara i pojedinačnih agenata, kako biste poboljšali saradnju sa strankama. Razumite interakcije klijenta i tako vodite razgovor ka pozitivnom rešenju nastalog problema.

Prepoznajte probleme putem realno-vremenske dijagnostike i reagujte na vreme. Sa mogućnošću daljinskog upravljanja, rešavajte probleme na daljinu.

Želite saznati više?

Prijavite se za besplatnu konsultaciju.
Prijavite se

Rešitve

Sorodni produkti