Online prodaja

Napredni prodajni alati, podržani efikasnom prodajnom strategijom

Poslovanje se danas seli na internet, jer svaka peta osoba danas redovno kupuje online. Online prodavnice danas nisu samo opcija, već neophodan uslov za uspešno poslovanje. Ali, to je tek početak. Za uspešnu online prodaju, potrebna vam je i uspešna strategija, koja će privući pravu ciljnu publiku u vašu online prodavnicu, ubediti ih dobrim prikazom i besprekornim iskustvom kupovine, te ih redovnom i automatizovanom komunikacijom privlačiti iznova i iznova.

Prednosti

Prednosti digitalizacije prodajnih aktivnosti

Online prodavnica sa integrisanim ERP sistemom, automatizacijom e-mailova i chat-botovima za komunikaciju sa klijentima, sistemom nagrada i unapređenja prodaje, uz pomoć online influencera.

Objedinite i automatizujte prodajne aktivnosti, od početnog istraživanja tržišta, pridobijanja i negovanja (potencijalnih) klijenata, do rešavanja reklamacija. Upravljajte željama i zahtevima klijenata na jednom mestu i osigurajte da ste uvek informisani.

Objedinite i automatizujte prodajne aktivnosti, od početnog istraživanja tržišta, pridobijanja i negovanja (potencijalnih) klijenata, do rešavanja reklamacija. Upravljajte željama i zahtevima klijenata na jednom mestu i osigurajte da ste uvek informisani.

Pratite uspešnost ostvarivanja prodajnih ciljeva u realnom vremenu, kako na nivou prodajnog tima tako i na nivou pojedinačnih prodavaca, te uz pomoć veštačke inteligencije istražite mogućnosti optimizacije i prilagođavanja prema željenim ciljevima.

Čak 69% potrošača kaže da je važno ili vrlo važno videti novi proizvod svaki put kada posete online prodavnicu.

Želite saznati kako digitalizovati prodajne aktivnosti i pokrenuti uspešno e-poslovanje?

Prijavite se za besplatno savetovanje.
Prijavite se

Produkti

Poboljšajte svoju online prodaju